Tegenvallertje - Reisverslag uit Udaipur, India van Roland en Marije - WaarBenJij.nu Tegenvallertje - Reisverslag uit Udaipur, India van Roland en Marije - WaarBenJij.nu

Tegenvallertje

Door: rolandenmarije

Blijf op de hoogte en volg Roland en Marije

12 Oktober 2011 | India, Udaipur

Dag lieve allemaal,

het zag erg gisteren naar uit dat we vandaag de bus zouden pakken naar Jodhpur, maar helaas werd ik gisteravond ook ziek en Roland knapte ook niet op. Dus we hebben de bus laten gaan want 8 uur op een hobbelige weg met diarree is geen goed plan! Ikzelf ben alweer aardig snel opgeknapt maar Roland niet. Ik heb antibiotica voor hem gehaald dus nu maar hopen dat het aanslaat, zodat we morgen alsnog 'on the road' kunnen!

xxx

• 12 Oktober 2011 - 14:19

Piet En Anja Zuidema:

Hallo Roland en Marije,

Sorry dat wij jullie geen goede reis hebben kunnen wensen want Piet zijn vader is 3 oktober na een kort maar hevig ziekbed overleden. Wij hebben inmiddels wel al jullie reisverslagen gelezen en hopen dat Roland weer snel opknapt zodat jullie nog veel kunnen gaan zien. Geniet ervan en doe voorzichtig.

X Piet en Anja

• 12 Oktober 2011 - 15:07

Stefan Van Dijk:

nou das wel te hopen anders gaat het nog verkeerd aflopen daar bedoel met uitdroging en zo. beterschap

• 12 Oktober 2011 - 16:43

Petra:

Hoop dat roland snel opknapt en jullie verder kunnnen met jullie avontuur ! Wij zitten hier in de saaie druilregen, niet echt fijn. Dus word snel beter en geniet !
    Lfs
    Petrs

• 12 Oktober 2011 - 19:48

Marry:

he rolos en marije, lees net pas julie reis verhalen stoer hoor dat jullie dat doen!! en roland ik hoop dat je je weer snel beter voelt...
    liefs marry

• 12 Oktober 2011 - 20:07

Linda & Richard:

Vette tegenvaller jongens, heb je een mogelijkheid om zelf te koken? Misschien lekker om zelf een veilig hapje te maken zonder halfgare kippetjes van de markt... Hopelijk knappen jullie snel op om topfit jullie reis te vervolgen want ik zie net dat jullie nog maar 47 dagen hebben :) Liefs, beterschap en dikke knuffels!!!

Verslag uit: India, Udaipur

Incredible India.....