Een week verder - Reisverslag uit Udaipur, India van Roland en Marije - WaarBenJij.nu Een week verder - Reisverslag uit Udaipur, India van Roland en Marije - WaarBenJij.nu

Een week verder

Door: rolandenmarije

Blijf op de hoogte en volg Roland en Marije

10 Oktober 2011 | India, Udaipur

Dag lieve allemaal, bedankt voor jullie lieve berichtjes!

@mama: arme Simpel, wat sneu voor hem! Heb erg met hem te doen! Ik hoop dat hij niet zoveel pijn heeft verder. Het tijdsverschil is 4,5 uur later dan bij jullie. Als we willen skypen kunnen we dat dan het beste rond een uur of half 11 's avonds doen, dat is om 6 uur voor jullie. Of in het weekend.

Maar ben idd ook erg benieuwd naar onze eigen poesjes!!!

Vandaag is een beetje een rotdag. Roland werd vannacht overvallen door een aanval van voedselvergiftiging en zit dus beroerd op de kamer aan de diarree en over te geven. Het is ook erg warm vandaag dus weet nu ook even niet zo goed wat te doen. Heb nu ook best een beetje heimwee.

Gisteravond hebben we tijdens het eten gekeken naar de Bondfilm Octopussy, die voor een groot deel is opgenomen in Udaipur. Deze film kun je overal bekijken (meestal op een hele oude tv). Gisterochtend zijn we met de rickshaw langs het meer gereden en hebben een paar stops gemaakt bij een oude Britse tuin, een handwerkersdorpje en een stofbewerkingswerkplaats. De rest van de dag hebben we wat boodschapjes gedaan en op het dakterras zitten lezen.

Morgenochtend om 7 uur moeten we bij het busstation zijn voor onze bus naar Jodhpur, dus hopen dat Ro dan weer opgeknapt is.

Na Jodhpur reizen we door naar Jaisalmer, waar we een kamelensafari gaan doen, erg benieuwd!

Voor vandaag, maar mijn boek uitlezen en heel lief zijn voor mijn zielige vriendje, en morgen weer op avontuur!

Dikke kus!

  • 11 Oktober 2011 - 06:24

    Joram :

    Hey schatten wat vervelend voor Roland hopen dat hij snel opknapt. Hier gaat alles lekker het weer is ook echt weer typisch NL regen wind BAH!. Gister mijn tweede examen gehaald met een 8+ dus helemaal blij. Ik ga Fem uit bed halen want ze is me aan het roepen nu. Dikke X Jor en Femke.


  • 11 Oktober 2011 - 07:19

    Koen En Marloes:

    Hey Wereldreizigers,

    De verhalen zijn super om te lezen, kunnen we jullie toch een beetje in de gaten houden. Het klinkt als een groot avontuur. Super vervelend dat Roland zo beroerd is, hopelijk gaat het snel beter met hem.

    Heel veel plezier nog daar en we lezen graag hoe het met jullie gaat.
    Dikke kus,
    Koen en Marloes

  • 11 Oktober 2011 - 08:14

    RJ:

    Wens Roland even beterscxhap van me! :)

  • 11 Oktober 2011 - 08:34

    Madelon:

    Wat leuk om jullie verhalen zo te lezen, ik lees dat jullie al aardig wat mooie dingen hebben gezien, leuk!:)

    met de poesjes gaat het heel goed, ze zijn al helemaal aan me gewend en komen al lekker bij me zitten:)

    ben weer benieuwd naar het volgende verhaal

    gr, Madelon

  • 11 Oktober 2011 - 08:34

    Madelon:

    en ik hoop dat Roland snel weer beter word!

  • 11 Oktober 2011 - 08:39

    Marianne:

    Veel beterschap met Roland, geen fijne dag vandaag.
    Heel spannend om te lezen wat jullie allemaal ondernemen.
    Ik hoorde van Joop dat de poesjes al begonnen te wennen aan Madelon dus dat zal wel goed gaan.
    Geniet vooral van het lekkere weer daar ook als is het warm, hier begint het stormseizoen al!
    Hebben jullie trouwens tabletten bij je tegen reizigersdiarree?
    Veel plezier
    Groetjes Marianne

  • 11 Oktober 2011 - 08:44

    Anja En Arie:

    Wat een ervaringen daar en mooie foto's. Roland, ik heb nu wel even met je te doen hoor; hoop dat je snel weer beter bent.
    Gisteren zijn Chiel en Sophie geweest en Linda en Richard zijn inmiddels weer thuis uit Mexico. Ze vertelde me dat zij en jullie ongeveer precies een halve wereldbol van elkaar verwijderd waren.
    En heimwee......voor je het weet heb je weer zoveel last van ons dat je weer terugwilt, dus laat dat maar los!
    Geniet van alles!
    Liefs, Arie en Anja

  • 11 Oktober 2011 - 08:51

    Hanneke De Ridder:

    Hai Roland en Marije
    spannend allemaal wat ik lees,
    liefs wel drinken als je zo ziek bent
    beter gekookt afgekoeld water
    want uitdroging ligt snel op de loer
    bij hoge temperatuur van dit land
    hoop dat het snel over is
    fijne reis verder
    groet van uit Tiel

  • 11 Oktober 2011 - 09:22

    Linda & Richard:

    Ik hoop dat je snel opknapt Rolos Globetrotter Cabeleros vóór je die kameel opstapt. Anders rammelt dat beest het laatste beetje voedsel/vocht nog uit je en da's het laatste waar je op zit te wachten. Ik heb met je te doen, dikke knuffel! Hebben jullie iets van ORS (zoutoplossing tegen uitdrogen) meegenomen? xxx

  • 11 Oktober 2011 - 10:14

    Patty:

    Roland beterschap!! En geniet van jullie reis!!!

  • 11 Oktober 2011 - 11:08

    Edith:

    Wat vervelend voor Roland dat hij zo naar is, maar geloof me het gaat over.
    vervelend dat je een beetje heimwee hebt, maar we zijn dicht bij jullie, zie je wel, we volgen jullie zien jullie op de foto's dus in principe zijn jullie niet alleen.

    Hou van jullie heel veel , kusjes mama

Verslag uit: India, Udaipur

Incredible India.....

Recente Reisverslagen:

28 November 2011

Goodbye Incredible India

21 November 2011

Rolos Cameleros Tricolore

17 November 2011

Go Gokarna, Go Goa!!!

11 November 2011

Snooty Ooty

08 November 2011

Beachhoppen en bushoppen
Roland en Marije

Actief sinds 13 Aug. 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 20155

Voorgaande reizen:

11 April 2018 - 18 Mei 2018

Joyful Japan

04 Oktober 2011 - 30 November 2011

Incredible India.....

Landen bezocht: