Plaatjes kijken - Reisverslag uit Nara, Japan van Roland en Marije - WaarBenJij.nu Plaatjes kijken - Reisverslag uit Nara, Japan van Roland en Marije - WaarBenJij.nu

Plaatjes kijken

Blijf op de hoogte en volg Roland en Marije

20 April 2018 | Japan, Nara

Eindelijk een pc kunnen vinden om wat goto’s te uploaden! Het werkt allemaal niet echt lekker dus het zijn er niet zoveel maar dan hebben jullie toch een beetje beeld!

Inmiddels hebben we Kyoto achter ons gelaten en zijn we nu in Nara waar een enorme boeddha staat in Todai-ji (heb ik da grote beest ook eens gezien).

nu in het guesthouse waar een man zit te zingen en op een sitar zit te spelen, bijzonder!

• 20 April 2018 - 17:05

Marian:

Ha Roland en Marije,
    Heb jullie verslag met plezier gelezen en de foto's bekeken, jeetje wat mooi!
    Leuk hoor om jullie zo te volgen.
    Met ons gaat het goed, we wandelen en zwemmen ons een ongeluk, erg warm de laatste dagen, de buurtkinderen en de bordercollievriendjes zijn enthousiast dat Ollie weer hier is.
    Liefs, Ollie en Opoe.

• 29 April 2018 - 09:46

Anja:

Lieve Roland en Marije,
    Wat mooi om jullie berichtjes te lezen. Die foto van die Japanse kers is weel heel mooi. Grappig dat de bloeitijd daar dezelfde is als in Nederland. Ik heb begrepen dat er daar zelfs een speciale feestdag is als alle bloesem op de grond ligt en alles roze kleurt. Hoop dat jullie dat ook nog mogen hebben ervaren.
    Ook die man op die sitar: was dat echt speciaal voor jullie: geweldig!
    Foto's kan ik nog niet echt zo vinden, behalve de bloesem, maar misschien doe ik iets niet goed ;-).
    Heb het goed daar en geniet van jullie reis. Dikke kus!
Roland en Marije

Actief sinds 13 Aug. 2011